Vanuit Transvita bespreken wij met invallers uit de verschillende invalpools nadrukkelijk de verwachtingen rondom werktijden en aanwezigheid op school. Een invaller zal zich altijd afmelden bij zijn/haar contactpersoon van de dag. Als er dan nog aanvullende werkzaamheden zijn, geef dat dan aan, zodat de invaller nog nuttig ingezet kan worden na schooltijd.
Vertrekt een invaller toch eerder dan afgesproken zonder zich af te melden? Bespreek dit dan direct met de betreffende persoon én geef het ook bij ons terug. Alleen samen houden we de kwaliteit van de invalpool hoog.

