Selectieprocedure

Hieronder vind je informatie over de selectieprocedure. Let op: dit is geen officiële sollicitatieprocedure conform de cao po. Je komt immers niet bij Transvita in dienst, maar blijft in dienst bij je eigen bestuur. Heb je nog geen aanstelling/benoeming, dan kom je in dienst bij een van de aangesloten besturen wanneer je wordt aangenomen.

Waarom dan toch een selectieprocedure? Wij willen dat deelnemers aan de talentenpool plezier ervaren bij het vervullen van het type werk wat we te bieden hebben. En omdat het werk een bijzondere dynamiek heeft, besteden we hier extra aandacht aan. Een selectieprocedure helpt dat te borgen.

Het selectieproces kent vier stappen:

Stap 1:

Een eerste selectie vindt plaats op basis van je inschrijfformulier, brief en cv. Hierbij kijken we of je aan de basisvereisten voldoet.


Stap 2:

Een online test. Deze geeft aan of je over de juiste competenties en motivatie beschikt.


Stap 3:

Een interview met een coördinator. Dit is het feitelijke selectie-interview. Je krijgt dan ook aanvullende informatie over de talentenpool en Transvita.


Stap 4:

Dit is de laatste stap: een gesprek met de directeur van Transvita. Dit is een wederzijdse kennismaking. Hierna nemen we een besluit of je bij de talentenpool past en of we je een plek kunnen bieden.

 

Organisatie

Transvita is een Regionaal Transfercentrum (RTC) zoals uitgewerkt in het Sectorplan PO. Transvita is van en voor aangesloten schoolbesturen die willen samenwerken op het vlak van strategisch personeelsmanagement, personeelsmobiliteit en duurzame inzetbaarheid.

Lees meer >

Contactgegevens

 Weverstede 51c, 3431 JS Nieuwegein

030-23 73 010

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.